Hiç yeni etkinlik yok

3 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Ustam biraz daha konuyu acip yardimci olabilirmisin nereye bakalim nasil bakalim ne. Gormemiz lazim cesmenin yukarisindan yol gecmis yani bozulmus orasi ne yapalim
  2. Cevapla
    Slm kardesim guzel bir fikir yurutmussun tam olarak aciklamadin bizi biraz daha aydinlatirsan cok makbule gecer tavuk civciv konusunda arkasinda duzluk bir Kucuk bir Alan var tavugun 25 onunde kayada hac var haç hemen onunde kuru dere var cesme pinar ise tavugun gittigi istikamete yoklar tavugun karsisinda yani bati tarafinda cesme ve dere var simdi biz nerde nasil yogunlasalim dersin birde civcivin ayagi yani kesik ayagi kesik ve k.bati tarafina bakiyor en asagida yani k.bati yonunde ucgen ama buyuk bir tarla var bu tahmini 100 ile 150 metre tavugun k.bati istikametine kaliyor ne yapmamiz lazim fotolarda belli zaten
  3. Cevapla
    woyvoda abi
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 3 of 3
Woyvoda Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
50
Günlük Ortalama Mesajlar
0.05
Son Mesaj
7 Civcivli Tavuk 27.Mayıs.2017 23:31
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
3
En yeni mesaj
29.Mayıs.2017 21:57
Toplam beğeni
Toplam beğeni
0
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
31.Mayıs.2017 19:11
Üyelik tarihi
10.Nisan.2017

2 Arkadaşlar

  1. Çöltilkisi 
    Status
    Çevrimdışı

    Banlanmış Üye

    Çöltilkisi
  2. Kastamonulu__ 
    Status
    Çevrimdışı

    Banlanmış Üye

    Kastamonulu__
Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2
Görüntülenecek sonuç yok ...
Görüntülenecek sonuç yok ...

01.Haziran.2017

  • 13:56 - DOIDYE Kullanıcısı Woyvoda kullanıcısından bir alıntı yaptı : Cevap: Woyvoda
    ...GELİŞMELERE... Dün Woyvoda bana alaycı mesajını...
  • 10:39 - Görünmez

31.Mayıs.2017

  • 13:05 - Görünmez
  • 12:21 - Görünmez

25.Mayıs.2017

  • 22:19 - Woyvoda Kullanıcısı Dumdum kullanıcısından bir alıntı yaptı : Cevap: Kapıkaya
    ...ama oyle bisey yok dumduma isimli arkada sen...

23.Mayıs.2017


18.Mayıs.2017


17.Mayıs.2017


16.Mayıs.2017


15.Mayıs.2017


13.Mayıs.2017

  • 21:54 - Görünmez
  • 21:31 - Görünmez
  • 21:25 - Görünmez
  • 21:01 - Görünmez