Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 36 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Gelinli Kaya

  1. #1
    atilla
    atilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gelinli Kaya

    selam arkadaşlar bölgemizde gelinli kaya olarak yıllradan berı süre gelen bı efsane kaya mvcuutur.hakıkaten aranılan kaya mı acba.


    ileri gelen yaşlilardan alinan bilgiye göre zmanında tepesinde böyle yuvarlak bı taş mevcutmuş .sonrdfan düşürlmüş cobanalr tarfından .

  2. #2
    Status
    Çevrimiçi
    murat_tirebolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Haziran 2010
    Nereden
    fındık kenti
    Mesajlar
    696
    Beğenmiş
    37
    Beğenilmiş
    23

    s.a

    UYARI : Resimli konularda gereksiz alıntılar yapmayın.(cevapla butonunu kullanınız). Yaptığınız zaman ise lütfen icindeki resimleri siliniz.

    bu bölge karadenizdeyse dogrudur bölge tam olarak nerde birde o bölgede tastan oyma petek var mı dibi delik olacak 40 tane petek olacak var mı onlar arastırdın mı yardımcı olurum saygılar...
    Konu 3GEN tarafından (19.Haziran.2012 Saat 12:47 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Status
    Çevrimdışı
    japon-1974 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23 Ocak 2009
    Mesajlar
    9
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    slm kardeş.gelin kayanınalnında veya tepesinde çakılı bir halka olmalı.büyük ihtimal bu halka metal.eminağa değirmeninin üstünde sarp kayalıkta bir yoak üstüdür.kirazlı yayla yoludur bu yol.yol üzerinde sahte dama taşı artı 5 er metre aralı 3 mezar vardır.gelinkaya burasıdır.dikkat et.sarp tehlikeli tuzaklı sihirli bir bölgedir.wolçanın darphanelerinden biridir.herkes konuşuyo ama ben doğru söylüyorum varsayım hayal olarak değil bilgi çok önemli.

  4. #4
    Status
    Çevrimdışı
    esmer_00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01 Aralık 2009
    Mesajlar
    101
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    valla trabzonda akyazıya çıkarken bir gelin kaya oldğunu biliyorum ama acaba orasımı

  5. #5
    Status
    Çevrimdışı
    BARTINLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar
    9
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Gelin kayasi

    Merhabalar arkadasdar ben size gelinkayasinin yerini tarif edeyim gelinkayasi bartin kayadibindedir ve bu bir gercektir aranan magralarda ordadir selamlar

  6. #6
    Status
    Çevrimdışı
    ferık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27 Ocak 2009
    Mesajlar
    736
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 2
    atılla kardeş tamaranın tepesıne çok benzıyor yore yusuf elımı artvınmı,

  7. #7
    Status
    Çevrimdışı
    yuvaszkuyeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06 Mayıs 2010
    Mesajlar
    282
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı japon-1974 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm kardeş.gelin kayanınalnında veya tepesinde çakılı bir halka olmalı.büyük ihtimal bu halka metal.eminağa değirmeninin üstünde sarp kayalıkta bir yoak üstüdür.kirazlı yayla yoludur bu yol.yol üzerinde sahte dama taşı artı 5 er metre aralı 3 mezar vardır.gelinkaya burasıdır.dikkat et.sarp tehlikeli tuzaklı sihirli bir bölgedir.wolçanın darphanelerinden biridir.herkes konuşuyo ama ben doğru söylüyorum varsayım hayal olarak değil bilgi çok önemli.
    kARDEŞİM SENİN RESMİNİ ÇEKTİĞİN FOLLOS TAŞI.GELDE ÇANAKKALE-PAZARKÖY-ARIOVACIK A GELİN TAŞI GÖR 5 M KADAR YÜKSEKLİĞİNDE AYNI TÜRKMEN KADINLARI GİBİ,HAMİLE,BAYŞI DA AYNI TÜRKMEN KADINI GİYSİSİNDE,BAŞININ ÜZERİNDE ARKADAŞLAR DEMİRDEN İSTAVROZ KOPARMIŞLAR.MERDİVENLE ANCAK ÇIKARSIN.BİZ KANINI KIRMAK İSTEDİK.BİR PARÇA BİLE KOPARAMADIK.SELAMETLE.YUVASIZ KUŞ

  8. #8
    Status
    Çevrimdışı
    ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2008
    Mesajlar
    1,089
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı yuvaszkuyeşil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kARDEŞİM SENİN RESMİNİ ÇEKTİĞİN FOLLOS TAŞI.GELDE ÇANAKKALE-PAZARKÖY-ARIOVACIK A GELİN TAŞI GÖR 5 M KADAR YÜKSEKLİĞİNDE AYNI TÜRKMEN KADINLARI GİBİ,HAMİLE,BAYŞI DA AYNI TÜRKMEN KADINI GİYSİSİNDE,BAŞININ ÜZERİNDE ARKADAŞLAR DEMİRDEN İSTAVROZ KOPARMIŞLAR.MERDİVENLE ANCAK ÇIKARSIN.BİZ KANINI KIRMAK İSTEDİK.BİR PARÇA BİLE KOPARAMADIK.SELAMETLE.YUVASIZ KUŞ
    ustam yazılarınızı küçük harflerle yazarsanız daha iyi olur bir de bu kırma koparma işlerini yapmayınız tarihi eserlere önem verelim her eserde altın ve bunu gibi degerli eşya bulunmaz bölgeden resim yüklerseniz sevinirim küçük kuyu güzel yerdir.
    kurt ulusundan gördügünü işler.

  9. #9
    Status
    Çevrimdışı
    yuvaszkuyeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06 Mayıs 2010
    Mesajlar
    282
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam yazılarınızı küçük harflerle yazarsanız daha iyi olur bir de bu kırma koparma işlerini yapmayınız tarihi eserlere önem verelim her eserde altın ve bunu gibi degerli eşya bulunmaz bölgeden resim yüklerseniz sevinirim küçük kuyu güzel yerdir.
    Sen benim ne yazdığımı iyi okumadın galiba.Karşındakinin kim olduğunu,yaşını başını bilmediğin birine akıl vermenin ne olduğunun farkında değilsin galiba.Ben şahsım olarak kopardım diye bir şey yazmışım mı?İyi oku bakalım!YUVASIZ KUŞ

  10. #10
    HUTAME
    HUTAME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bildigim kadarı ile gelin kayası denmesının şöyel bir bayan evlenmek ıstemedıgı kişi ile evlendirilir , o gelınde buna dayanamaz ve gelır dere dibindeki kayaya cıkar ve kendını suya atar bu su dere oldugu gıbı denızde olabilir..arka kısmı magaralardan oluşurmüş böle duydum dogru yanlış bilmem artık...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •