Sayfa 4 Toplam 8 Sayfadan BirinciBirinci 12345678 SonuncuSonuncu
Toplam 73 adet sonuctan sayfa basi 31 ile 40 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

  1. #31
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Selam.ustam tabiki.bizim.eksiklerimiz.mutlaka.olur birazda detaya iniyorumki belki bir konu yakalarsiniz diye.arkacik.degarcik degirmeni olay ayri zaten .kapali degirmen isminde aranilan bir baska degirmen var yani buda yer altinda odamidir yada degirmen yapilcak.yermi yada baskin oldu kapandi olabilir burda ozel.oyma.golet ve kanali.yapilip altin tuzaklarida var belkide degirmen denilen kapatilan bunlardir altin degirmeni geciyo vs.vs vallaha ustam arkacik degirmendeki iki katli selalenin akarindaki fici gibi oyuk acilan yeri acilmadan once.nokta tespiti yaptik zemine baksak 1000lerce kisi anlama sansi hic yok.horasan kirilip kocaman kuyu cikti boş reeimler.durursa fotoda atarim yani horasan cozumu daha cozemedik adres uzeri tespit yapilmisti tabiki konu genisliyo saygilarimla.
    kurtbaba (09.Mayıs.2021) Bunu beğendi.

  2. #32
    Status
    Çevrimiçi
    kurtbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Temmuz 2013
    Mesajlar
    3,475
    Beğenmiş
    2,823
    Beğenilmiş
    672

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    ...Arkadaşım Doğrular,,gördüğün anlatdığın şelaleye ve önündeki kazan gölüne ve koltuğuna bir şey demiyorum ve benzer uyumlu diyorum ve bu derenin kazandere olduğunu yazıyorum kabul ediyorum..Değirmende hem fikir değiliz çünkü hala kapalı değirmen isminde başka bir değirmen daha var diyorsunya böyle değirmen ismimi olur bu kapalı ve gizli olan değirmen işte Arkacık veya dağarcıklı değirmen Vesselam.Rabbim gönlüne göre versin inşallah,Amin..Eyvallah..
    ...Prensibim,bildiğini paylaş,insanların ne yapacaklarına karışma!!!
    Herkes kendi aklıyla ne yapacağına karar versin,sonucunu yaşasın.

    Kimsenin yorumu,hiç kimseyi bağlayıcı değildir.
    Benim yazdıklarım dahi,benim bakış açım ve yorumumdur ki kimseyi bağlamaz,
    Makul bulan paylaşır,makul bulmayanda başka bakış açılarını değerlendirir...

  3. #33
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Ben sadece konu geregi.soledim.ustam bu dermende soyle.bir.durumda var domuzluk.yapilmis.fakat su.giriside kapali taslarla su giremez.ve domuzlugun altina kucuk bir firin agzi kadar yerden in gibi domuzlun altina giriliyo ben.girdim buraya girince.ayaktasin bir kac kisi sigar disardaki.gormez seni domuzluk uzerinde kaliyo.ve burasi say kayaya yasli .bu in gibi olan yerden daha oncesi boş bir kac tane kazan alinmiş.saygilarimla.
    kurtbaba (09.Mayıs.2021) Bunu beğendi.

  4. #34
    Status
    Çevrimiçi
    kurtbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Temmuz 2013
    Mesajlar
    3,475
    Beğenmiş
    2,823
    Beğenilmiş
    672

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    ...Kendine iyi bak,hayırlı ramazanlar,hayırlı sabahlar,Rabbim gönlüne göre versin inşallah,Amin.Saygılar,Selamlar,Eyvallah...
    ...Prensibim,bildiğini paylaş,insanların ne yapacaklarına karışma!!!
    Herkes kendi aklıyla ne yapacağına karar versin,sonucunu yaşasın.

    Kimsenin yorumu,hiç kimseyi bağlayıcı değildir.
    Benim yazdıklarım dahi,benim bakış açım ve yorumumdur ki kimseyi bağlamaz,
    Makul bulan paylaşır,makul bulmayanda başka bakış açılarını değerlendirir...

  5. #35
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Sagol.ustam.yine grsz hayirli ramazanlar.saglicakla.kalin
    kurtbaba (09.Mayıs.2021) Bunu beğendi.

  6. #36
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    sistemde sorun mu var acaba resim.atma yeri.cikmiyo.onceden atiyodum bir kac resim.paylasacaktim saygilar

  7. #37
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Burdan kudret kale.ceneviz kale baslikli bolume 2 resim.attim.arkacik.degirme dibine dusen 2 katli selale ve dermene 10 uzakta 5x5 m2 havuza duser bu su havuza dusmeden 5.6 adim.ustunde bu resimdekj kapali havuz acildi.boş cikti saygilarimla.yani 2 kademelk.selaleden 20 adim.asagi kapali havuza ordan 5x5 m2.lik.buyuk.havuza ordan dermen olan yerin hemen onunden ana dereye birlesiyor.saygilar

  8. #38
    Status
    Çevrimdışı
    DOIDYE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Eylül 2016
    Mesajlar
    3,671
    Beğenmiş
    828
    Beğenilmiş
    955

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Alıntı Dogrular Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sistemde sorun mu var acaba resim.atma yeri.cikmiyo.onceden atiyodum bir kac resim.paylasacaktim saygilar
    Hiç bir sorun yok aksine daha da geliştirildi, eklenti sınırı kaldırıldı artık fotoğraflar eklenti iken dahi kısıtlamasız direkt orijinal boyutlarıyla paylaşılabiliyor.

    Büyük ihtimalle telefondan yüklemeye çalışıyorsunuz ama beraberinde mobil versiyondasınız.

    Ekranda en alta inip "Full Site" ye tıklayıp Tam Sürüme geçerseniz sorunsuzca yükleyebilirsiniz.

    Fotoğraf yüklemenin de zaten tek bir yolu olmayıp birbirinden farklı seçenekler mevcuttur.

    1) Yazı yazdığınız kısımda altta "Resim Yükleme" butonu



    2) Yazı yazdığınız kısımda üstte resim kutucuğuna tıklayıp eklenti olarak yükleme



    3) Nette hızlıresim vb bir sunucuya yükleyip oradaki linki buraya yapıştırma

    4) Sürükle bırak yöntemi

    5) URL den yükleme (hem eklenti hem normal 2 farklı seçenek)

    Bunların hem görsel anlatımı hem Video ile uygulamalı gösterimi dahi mevcut. "Fotoğraflı Define İşaretlerinize Yorumlar" bölümüne girdiğinizde en üstte sabitlenmiş konuları inceleyebilirsiniz:



    Oraya hızla ulaşmanız için buraya tıklayın


    ve en başta dediğim gibi büyük ihtimalle mobil sürümdesiniz. Telefonda Full versiyona geçmeniz gerekemktedir.

    Yani:




    kurtbaba (09.Mayıs.2021) Bunu beğendi.
    Görünene göre karar verenler ne kadar az şey gördüğünü bilmeyenlerdir...

  9. #39
    Status
    Çevrimiçi
    kurtbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Temmuz 2013
    Mesajlar
    3,475
    Beğenmiş
    2,823
    Beğenilmiş
    672

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen

    Alıntı Dogrular Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sistemde sorun mu var acaba resim.atma yeri.cikmiyo.onceden atiyodum bir kac resim.paylasacaktim saygilar
    ...Arkadaşım sistemde bir sıkıntı yok,aradan uzun bir zaman geçince unutmuş olmalısın resim yüklemeyi,,Ayrıntılı resimli açıklaması yapılmış resim nasıl yüklenir okuyup tekrar dene bakalım bizdemi,sendemi sorun var bizde öğrenelim,,Site ismini yazdığın yorumu ben düzenledim yanlış anlaşılmaya sebep olmaması için,,Eyvallah...
    ...Prensibim,bildiğini paylaş,insanların ne yapacaklarına karışma!!!
    Herkes kendi aklıyla ne yapacağına karar versin,sonucunu yaşasın.

    Kimsenin yorumu,hiç kimseyi bağlayıcı değildir.
    Benim yazdıklarım dahi,benim bakış açım ve yorumumdur ki kimseyi bağlamaz,
    Makul bulan paylaşır,makul bulmayanda başka bakış açılarını değerlendirir...

  10. #40
    Status
    Çevrimdışı
    Dogrular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar
    270
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    66

    Cevap: Arkacık ve Dağarcıklı Değirmen


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •