Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kuş mu

  1. #11
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı karadag30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu göz dedigin işaretleri ıslat kurumaya yakın tekrar fotola bakalım acaba iki çöreklenmis yılanmı var ona göre yorumlar degişir
    Peki ustam tesekkurler öyle yaprm

  2. #12
    Status
    Çevrimdışı
    DOIDYE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Eylül 2016
    Mesajlar
    3,070
    Beğenmiş
    320
    Beğenilmiş
    368

    Cevap: Kuş mu

    Dediğim yere bakabildiniz mi ?
    Görünene göre karar verenler ne kadar az şey gördüğünü bilmeyenlerdir...

  3. #13
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı DOIDYE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim yere bakabildiniz mi ?
    Ustam şimdilik bakamadım en kısa zamanda incelemeyi yapacm tesekkurler

  4. #14
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı DOIDYE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim yere bakabildiniz mi ?



    Ustam sanırım bu resimdeki işaretledgn yerdi. Orayı baktım şüpheli bir durum yok
    Asla (02.Ağustos.2019) Bunu beğendi.

  5. #15
    Status
    Çevrimdışı
    aslan81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Nisan 2009
    Nereden
    trakya
    Mesajlar
    1,632
    Beğenmiş
    231
    Beğenilmiş
    177

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı defineci11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ustam yuvarlak içine aldım dikkatli bakarsan ayak yok
    bu kuş dediğini kuş olarak değilde yumurta gibi gördüm ,ç,zdiğin daire içinde bişey var ama net değil onuda ıslatarak çek ,şöyle yapacaksın ıslatıp bir poz alacaksın biraz bekleyip bir poz daha biraz bekleyip bir poz daha nedeni arkası boşluk olan yer horasanla kapatıldığından horasan suyu çekip geç kurur fakat gerçek kaya su çekmez erken kurur bu yüzden orada boşluk yada horasanla şekil çalışması yapıldığını anlarız kabartma yılan vb ,senin bu yumurtada bu yüzü biraz yosundan temizle sağ aştında va sağ üstünde birşeyler yapılmışmı birde kuş resmine tık la bakalım arkadı boşmu ,tabii daha önceki yorumumda altında 3 taş olan kapak gibi taşıda kontrol edeceksinkly gelsin
    Asla (02.Ağustos.2019) Bunu beğendi.

  6. #16
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı aslan81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kuş dediğini kuş olarak değilde yumurta gibi gördüm ,ç,zdiğin daire içinde bişey var ama net değil onuda ıslatarak çek ,şöyle yapacaksın ıslatıp bir poz alacaksın biraz bekleyip bir poz daha biraz bekleyip bir poz daha nedeni arkası boşluk olan yer horasanla kapatıldığından horasan suyu çekip geç kurur fakat gerçek kaya su çekmez erken kurur bu yüzden orada boşluk yada horasanla şekil çalışması yapıldığını anlarız kabartma yılan vb ,senin bu yumurtada bu yüzü biraz yosundan temizle sağ aştında va sağ üstünde birşeyler yapılmışmı birde kuş resmine tık la bakalım arkadı boşmu ,tabii daha önceki yorumumda altında 3 taş olan kapak gibi taşıda kontrol edeceksinkly gelsin
    Ustam öncelikle tesekkurler ilgin için. Dediğin gibi ıslatır resmini öyle çekerim.üç taş olan yeride incelerim. Ustam şekli çizdim aşağıda yuklüyorum.

  7. #17
    Status
    Çevrimdışı
    DOIDYE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Eylül 2016
    Mesajlar
    3,070
    Beğenmiş
    320
    Beğenilmiş
    368

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı karadag30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu göz dedigin işaretleri ıslat kurumaya yakın tekrar fotola bakalım acaba iki çöreklenmis yılanmı var ona göre yorumlar degişir
    Bir tane de değil ki aslında, sağ olsun kardeşimiz bu kez belirtme gereği duymamış.

    ----------------------

    Alıntı defineci11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ustam sanırım bu resimdeki işaretledgn yerdi. Orayı baktım şüpheli bir durum yok
    Evet orası ve bence bilakis çok şüpheli...

    Değerli defineci11 kardeşim, diğer konunuz "Göz mü ?" dediğiniz yerde bundan tek sırada 3 tane olduğunu göstermiştiniz. Aynı yere birden fazla konu açamıyoruz. Ya birleştireceğim konuları ya da diğerini kapatacağım. Bunun beraberinde madem siz de biliyorsunuz diğerlerini, burada neden tekrar hatırlatmıyorsunuz. Şimdi konuyu ilk kez gören, diğer konuyu görmeyenler haliyle sizin anlattıklarınıza göre hareket edip burada göz/yılan/mühür ya da motif her ne ise sadece bu bir çift var sanıyor haklı olarak ve haliyle...

    Oysa aynı yerde ve yüzeyde yakın aralıklı neredeyse tek hiza 3 çift söz konusu bu biiiiir.




    Orada gözüme ilişen en sağdakinin biraz daha üzerinde bir 4. çift var gibi geldi ondan da emin olmalısınız bu ikiiii...



    Gelelim diğer konuda sorduğum noktaya... Laf olsun diye vermedim o noktayı değerli kardeşim, seviyorsak bir sebebi var misali bir şey gösteriyorsak bir sebebi var : )

    Daha nasıl ne çeşit bir şüphe olmalı ki orayı kontrol edeyim di mi , İngilizce "evet aradığın tam burada" mı yazmalı



    Hani şüpheli bir şey görmedim diyorsunuz da orası komple şüphe bana göre ise...

    Yani o kayalık yüzeyde belki de en temiz işçiliklerin başında yer alıyor o tıpatıp yapılan 2 tane D formu... Daha ne olaydı orada kontrol etmek için...

    Ha fotoğraf muazzam düzeyde aldatıyorsa da lafım yok, bir kaç farklı açıdan çekilir vs ama orada ekstra bir işaret vs aranmayacak zaten, direkt horasan testi yapılacak, boşluk kontrolü yapılacak ve buna kesinlikle emin olunacak. İki tıklayıp ses hoşuma gitmedi denmeyecek...

    Diğer ikiz kardeş D ler olmasa, buraya bu yüzeye bizi karşısındaki bir işaret vs gönderse tamam hadi o noktada minicik bir iz işaret arayın diyeceğim ama burada zaten dediğim yerin solunda ve üzerinde çok yakın mesafede doğala uymayan 2 detay var ve o işaretlediğim yer kapalı ise orada ayrıca bir işarete gerek yoktur bana göre...


    Ha bu nokta boş ya da dolu fark etmez, ayrıca ya da zaten başlı başına ne diyebilir o 2 aynı oval kısım ?

    Şunları diyebilir:




    Yani iki ayrı kapalı noktaya gönderebileceği gibi, tek kapalı aynı noktanın 2 farklı girişini de verebilir, bununla kalmayıp kapı ağzında bir de selam harçlığı da verebilir, neden olmasın di mi ?

    Sol alt aralıktan girdiniz mi ? İçerisi nasıl ? Ne kadar ilerliyor orada durum nedir tam olarak ? Eğilerek de olsa sürünerek de olsa girilemeyecek bir yer mi ?
    Kapı ağzında bir kaç kaya olabilir, kapı ağzından görünen biraz toprak da olabilir ama devamı yok mu oranın ? Giren ne kadar ilerlemiş, ilerlemiş mi gerçekten ? Orası başlı başına önem arz eden bir kısım yine bana göre ama fotoğraf mı aldatıyor yoksa gerçekten göründüğü gibi kapısı kırılmış bir mağara tipi nokta mı nedir daha sağdan, kapı ağzından vs çekilmediği için göremiyorum.



    Ne güzel denk geliyorlar di mi ? Aşıkları kavuşturun ve dediğim o noktaya mutlaka bakın !

    Orada ekstra bir şey varsa da yoksa da burası aynı zamanda bir çeşit sondur ve aradan da gayet kırılmış girilmiş gibi duruyor, fakat başarılıp başarılamadığına ya da devamı olup olmadığına bu karelere göre bir şey diyebilmek mümkün değil.

    Bu kısıtlı karelere göre benim kısıtlı fikrim bu şekildedir. Yani "burası açılmış" dediğim nokta da bir giriştir.

    Ayrıca evet aslan ustamızın gösterdiği alttan destekli kısım da dikkatli bakınca yanları sıva gibi (gibisi fazla bile) , üstü zaten komple horasan, iyice bir emin olmalısınız o noktadan da ayrıca... Yani evet işçilik ama neden yapılmış, daha geriden fotoğraflar da bu yüzden gerekmektedir genelde...

    Kısacası kuş mu göz mü bilemiyorum ama (kuş tabi ki yok orada) artık şu gez göz arpacığı birleştirip bir ateş edin diyorum.

    Bunları ve daha fazlasını da çeşitli açılardan güzel ve net fotoğraflar gösterir ancak. Fakat orada açılmış olsa da olmasa da bir kapalı yer kesinlikle var diyorum kişisel fikrim olarak ve bu bir mağara ya da mahzendir.

    Saygı ve selamlar
    amero (02.Ağustos.2019), raslanti (03.Ağustos.2019) Bunu beğendi.
    Görünene göre karar verenler ne kadar az şey gördüğünü bilmeyenlerdir...

  8. #18
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı DOIDYE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir tane de değil ki aslında, sağ olsun kardeşimiz bu kez belirtme gereği duymamış.

    ----------------------



    Evet orası ve bence bilakis çok şüpheli...

    Değerli defineci11 kardeşim, diğer konunuz "Göz mü ?" dediğiniz yerde bundan tek sırada 3 tane olduğunu göstermiştiniz. Aynı yere birden fazla konu açamıyoruz. Ya birleştireceğim konuları ya da diğerini kapatacağım. Bunun beraberinde madem siz de biliyorsunuz diğerlerini, burada neden tekrar hatırlatmıyorsunuz. Şimdi konuyu ilk kez gören, diğer konuyu görmeyenler haliyle sizin anlattıklarınıza göre hareket edip burada göz/yılan/mühür ya da motif her ne ise sadece bu bir çift var sanıyor haklı olarak ve haliyle...

    Oysa aynı yerde ve yüzeyde yakın aralıklı neredeyse tek hiza 3 çift söz konusu bu biiiiir.




    Orada gözüme ilişen en sağdakinin biraz daha üzerinde bir 4. çift var gibi geldi ondan da emin olmalısınız bu ikiiii...



    Gelelim diğer konuda sorduğum noktaya... Laf olsun diye vermedim o noktayı değerli kardeşim, seviyorsak bir sebebi var misali bir şey gösteriyorsak bir sebebi var : )

    Daha nasıl ne çeşit bir şüphe olmalı ki orayı kontrol edeyim di mi , İngilizce "evet aradığın tam burada" mı yazmalı



    Hani şüpheli bir şey görmedim diyorsunuz da orası komple şüphe bana göre ise...

    Yani o kayalık yüzeyde belki de en temiz işçiliklerin başında yer alıyor o tıpatıp yapılan 2 tane D formu... Daha ne olaydı orada kontrol etmek için...

    Ha fotoğraf muazzam düzeyde aldatıyorsa da lafım yok, bir kaç farklı açıdan çekilir vs ama orada ekstra bir işaret vs aranmayacak zaten, direkt horasan testi yapılacak, boşluk kontrolü yapılacak ve buna kesinlikle emin olunacak. İki tıklayıp ses hoşuma gitmedi denmeyecek...

    Diğer ikiz kardeş D ler olmasa, buraya bu yüzeye bizi karşısındaki bir işaret vs gönderse tamam hadi o noktada minicik bir iz işaret arayın diyeceğim ama burada zaten dediğim yerin solunda ve üzerinde çok yakın mesafede doğala uymayan 2 detay var ve o işaretlediğim yer kapalı ise orada ayrıca bir işarete gerek yoktur bana göre...


    Ha bu nokta boş ya da dolu fark etmez, ayrıca ya da zaten başlı başına ne diyebilir o 2 aynı oval kısım ?

    Şunları diyebilir:




    Yani iki ayrı kapalı noktaya gönderebileceği gibi, tek kapalı aynı noktanın 2 farklı girişini de verebilir, bununla kalmayıp kapı ağzında bir de selam harçlığı da verebilir, neden olmasın di mi ?

    Sol alt aralıktan girdiniz mi ? İçerisi nasıl ? Ne kadar ilerliyor orada durum nedir tam olarak ? Eğilerek de olsa sürünerek de olsa girilemeyecek bir yer mi ?
    Kapı ağzında bir kaç kaya olabilir, kapı ağzından görünen biraz toprak da olabilir ama devamı yok mu oranın ? Giren ne kadar ilerlemiş, ilerlemiş mi gerçekten ? Orası başlı başına önem arz eden bir kısım yine bana göre ama fotoğraf mı aldatıyor yoksa gerçekten göründüğü gibi kapısı kırılmış bir mağara tipi nokta mı nedir daha sağdan, kapı ağzından vs çekilmediği için göremiyorum.



    Ne güzel denk geliyorlar di mi ? Aşıkları kavuşturun ve dediğim o noktaya mutlaka bakın !

    Orada ekstra bir şey varsa da yoksa da burası aynı zamanda bir çeşit sondur ve aradan da gayet kırılmış girilmiş gibi duruyor, fakat başarılıp başarılamadığına ya da devamı olup olmadığına bu karelere göre bir şey diyebilmek mümkün değil.

    Bu kısıtlı karelere göre benim kısıtlı fikrim bu şekildedir. Yani "burası açılmış" dediğim nokta da bir giriştir.

    Ayrıca evet aslan ustamızın gösterdiği alttan destekli kısım da dikkatli bakınca yanları sıva gibi (gibisi fazla bile) , üstü zaten komple horasan, iyice bir emin olmalısınız o noktadan da ayrıca... Yani evet işçilik ama neden yapılmış, daha geriden fotoğraflar da bu yüzden gerekmektedir genelde...

    Kısacası kuş mu göz mü bilemiyorum ama (kuş tabi ki yok orada) artık şu gez göz arpacığı birleştirip bir ateş edin diyorum.

    Bunları ve daha fazlasını da çeşitli açılardan güzel ve net fotoğraflar gösterir ancak. Fakat orada açılmış olsa da olmasa da bir kapalı yer kesinlikle var diyorum kişisel fikrim olarak ve bu bir mağara ya da mahzendir.

    Saygı ve selamlar
    Ustam gerçekten çok büyük emek harcamışşsınız. Önceki resimlerle birleştirerek detaylı bir inceleme olmuş. Öncelikle gösterdiğiniz bu kadar emeğe çok tesekkurler. Ve ayırdığınız zaman için. Haklısınız farklı konular açtım, bu durumda biraz kafa karıştırdı. Yaptığınız degerli analizlerde gösterdiğiniz şüpheli yerleri iyice kontrol edecem.umarım bir sonuca varabılırım. Teşekkürler ustam.

  9. #19
    Status
    Çevrimdışı
    hunter41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Ocak 2009
    Nereden
    Kocaeli
    Mesajlar
    361
    Beğenmiş
    12
    Beğenilmiş
    4

    Cevap: Kuş mu

    baykuşa benziyor tılsım işaretidir mezara bakar mesafe uzak ulabilir bu işaret kayada yüksek yere yapılır mezar bilge zengin mezarıdır
    izinsiz kazı suçtur

  10. #20
    Status
    Çevrimdışı
    defineci11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Eylül 2018
    Mesajlar
    78
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    14

    Cevap: Kuş mu

    Alıntı hunter41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baykuşa benziyor tılsım işaretidir mezara bakar mesafe uzak ulabilir bu işaret kayada yüksek yere yapılır mezar bilge zengin mezarıdır
    Tesekkurler ustam. Bu işarette bir türlü sonuca ulaşamadık. Zaten çok yüksek bir dağın tepesinde bu işaret. Ve tepesi kayalık. Hatta ziyaret de edilen bir yer. ��

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •