Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İşaretler ve Çözümleri

  1. #11
    Status
    Çevrimdışı
    muhbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Mayıs 2009
    Mesajlar
    141
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    0

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Alıntı amaru28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O halde paylaş görelim resimleri


  2. #12
    Status
    Çevrimdışı
    dardanos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlanmış Üye
    Üyelik tarihi
    16 Kasım 2017
    Mesajlar
    904
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    33

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Alıntı muhbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamünaleyküm ustalarım uzun zamandır site ye üyeyim meark ettiğim bir konu var ben birçok kez resim paylaştım ve bir çok yorum aldım siz değerli ustalarım ben bu işi biliyorum ve yaptım oldu gibi uygun bir zamann da tanışalım ve izinli bir kazı yapalım diye bir müjdeli haber vereniniz olmadı? bu benim tamamen duygusal bir katkım olamaz neden diyecek olursanız meteliğim yok) yardımcı olmak isteyen varsa elim de çok güzel resimler var ve bir tane hariç başka bulan çıkmadı.
    Sevgili kardeşim bu paylaşımını okudum ve size cevap verme zorunluluğu hissettim.
    Bak şimdi sevgili kardeşim önce şunu iyi anlamamız gerekiyor... buradaki ve tüm sitelerdeki ustaların olsun diğer üyelerin olsun
    Yaptıkları şey bende dahil yorumdur. Daha önce duydukları onlardan önceki ustalardan öğrendikleri ve bazılarının da bizzat kendi tecrübelerini buraya aksettirmeleridir. Ha illaki yüzde yüz bu insanlar kesin tam noktayı bulacaklar diye bir şey yokki sevgili güzel kardeşim. Hem sonra sana bir şey söyleyeyim Sen nereden biliyorsunki, buradaki ustalarımızın kaç tane yer buldurduğunu veya buldurmadığını. Yahu akıl var mantık var kimse dermiki bak usta sen bana söyledin ben şunu buldum diye.
    Sen olsan söylermisin. Sevgili kardeşim kimse kimse ile kolay kolay gidip bir yerde iş yapmaz . Hele şu zamanda çok zor.
    Duyuyorsun vede okuyorsundur bu işlerde neler neler dönüyor. Sahtekarlarmı istersin yer satanlarmı dolandırıcılarmı Vs vs yani say say bitmez ...Ne sen nede bizler kimler ile karşılaşacağımızı bilemeyiz. Sevgili kardeşim benden sana bir tavsiye Eğer nasibin yok ise zaten elinden bir şey gelmez . Şayet Yüce Allah sana bu tür şeylerden bir nasip ayırmış ise sen onun ile mutlak yüzleşeceksin acele etme yüce Rabbim sabredenler ile beraberdir. O yüzden sana son bir şey daha söylemek isterim Her şey senin düşündüğün gibi olsa bu define işleri ile uğraşanların bende dahil yaşamları lüks içinde geçer idi. Yalnız görüyoruz bu uğurda herşeyini kaybeden ler var. Sen bu işlere fazla kendini kaptırma dediğim gibi nasibin var ise o senin ayağına takılır yine seni bulur Sevgiler kardeşim

  3. #13
    Status
    Çevrimiçi
    kuzey26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12 Eylül 2015
    Mesajlar
    225
    Beğenmiş
    26
    Beğenilmiş
    18

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    muhbil kardeşim balık mı balinamı .?
    bana göre balina bi ikiş sorum olacak
    1 baktıgı yön dogumu kendisi mi doguda ?
    2 balıgın boyu 1.60 cm varmı ?

  4. #14
    Status
    Çevrimdışı
    Tahterevalli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11 Şubat 2011
    Mesajlar
    804
    Beğenmiş
    167
    Beğenilmiş
    17

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Alıntı amaru28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Balık işaretiyle ilgili resimlerinizi paylaşabilirsiniz sonuca gitmiş arkadaşlarım var zordur uğraş ister fakat uğraşa değen define işaretlerinden biridir balık işaretinin olduğu yerde kesinlikle su ve su kaynağı olması gerekir birde yakınlarda değirmen ve şelale varsa sonuca gitmeniz içten bile değil

    Boyle bi yer var bende aynen dedigin gibi hepsi mevcut..

  5. #15
    Status
    Çevrimdışı
    muhbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Mayıs 2009
    Mesajlar
    141
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    0

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Sevgili ustam ben sizleri eleştirmek yahut zorlamak değildir bu sitede zaten kurallı ve düzgün kaliteli bir sitedir buna lafım yanlış anlaşıldım galiba özür dilerim Bilgi ve paylaşım istedim sadece o sıkıntı yok benden yana

  6. #16
    Status
    Çevrimdışı
    muhbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Mayıs 2009
    Mesajlar
    141
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    0

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Valla geniş diye balina yavrusu dedim resimde gördüğünüz gibi baktığı yön batı kendisi de Doğu da tam karşısında kadın başı var sağ gözü de 4 yapraklı gonca dere içinde

  7. #17
    Status
    Çevrimdışı
    dardanos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlanmış Üye
    Üyelik tarihi
    16 Kasım 2017
    Mesajlar
    904
    Beğenmiş
    5
    Beğenilmiş
    33

    Cevap: İşaretler ve Çözümleri

    Alıntı muhbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili ustam ben sizleri eleştirmek yahut zorlamak değildir bu sitede zaten kurallı ve düzgün kaliteli bir sitedir buna lafım yanlış anlaşıldım galiba özür dilerim Bilgi ve paylaşım istedim sadece o sıkıntı yok benden yana
    Bende senin iyiliğin için konuştum sevgili kardeşim sakın yanlış anlama. Kim istemezki toprağın altında yatacağına bir arkadaşa nasip olsun inşallah. Sen yüce mevlaya sığın o senin niyazlarını elbette işitendir ve Hiç bir kulunu boş çevirmeyendir. Unutma Yüce Allah mazlumun yanındadır. Keşke elimden daha fazlası gelse. Sevgiler kardeşim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •