Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Böyle bir şey bulduk

  1. #11
    Status
    Çevrimdışı
    Hadid 57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19 Aralık 2013
    Mesajlar
    1,542
    Beğenmiş
    13
    Beğenilmiş
    10

    Cevap: böyle bişey bulduk????

    kecinin sakallarını öpüver
    kralniyo (06.Mayıs.2019) Bunu beğendi.

  2. #12
    Status
    Çevrimdışı
    DOIDYE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Eylül 2016
    Mesajlar
    3,224
    Beğenmiş
    274
    Beğenilmiş
    291

    Cevap: böyle bişey bulduk????

    Ufak bir detay hoşuma gitmese de bence doğru bir noktadasınız. Çünkü son nokta işareti yakaladım ve benzerlik ya da fotoğraf aldatması gibi durmuyor.

    Buranın üst göremediğimiz kısmı nasıl ?

    Kayalık ne kadar devam ediyor ya da kısa bir mesafe sonra toprak mı?
    kralniyo (09.Mayıs.2019) Bunu beğendi.
    Görünene göre karar verenler ne kadar az şey gördüğünü bilmeyenlerdir...

  3. #13
    Status
    Çevrimdışı
    Hadid 57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19 Aralık 2013
    Mesajlar
    1,542
    Beğenmiş
    13
    Beğenilmiş
    10

    Cevap: böyle bişey bulduk????

    Alıntı DOIDYE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ufak bir detay hoşuma gitmese de bence doğru bir noktadasınız. Çünkü son nokta işareti yakaladım ve benzerlik ya da fotoğraf aldatması gibi durmuyor.

    Buranın üst göremediğimiz kısmı nasıl ?

    Kayalık ne kadar devam ediyor ya da kısa bir mesafe sonra toprak mı?
    ciziversen .öğrenmiş oluruz
    kralniyo (09.Mayıs.2019) Bunu beğendi.

  4. #14
    Status
    Çevrimdışı
    DOIDYE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09 Eylül 2016
    Mesajlar
    3,224
    Beğenmiş
    274
    Beğenilmiş
    291

    Cevap: böyle bişey bulduk????

    Alıntı Hadid 57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ciziversen .öğrenmiş oluruz
    Estağfurullah ustam sizlere öğretmek ne haddime, bildiğinizi bildiğim şeyler zaten.
    Yalnızca fotoğrafı biraz detaylı inceledim, o yüzden gözüme takıldı ve işçilik gibi duruyor.


    Çizeyim tabi ki buyrun







    Otlar temizlendikten sonra da fotoğraf çekilmiş ve o kısımda kırılan yerler olmuş ki kardeşimiz de belirtmiş zaten o noktanın biraz hırpalandığını ama çarpı hala orada



    e ebatı da sona yakışır cinsten...
    Tam çivi işi gibi...

    Hani "buradayım ama aramayan görmesin" diyor sanki...


    artı, destekleyen ve hoşuma giden başka detaylar da mevcut... yine de nasip diyelim tabi...

    Saygı ve selamlar
    Hadid 57 (10.Mayıs.2019), kralniyo (09.Mayıs.2019) Bunu beğendi.
    Görünene göre karar verenler ne kadar az şey gördüğünü bilmeyenlerdir...

  5. #15
    Status
    Çevrimdışı
    kralniyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Ekim 2012
    Mesajlar
    110
    Beğenmiş
    13
    Beğenilmiş
    3

    Cevap: böyle bişey bulduk????

    Alıntı DOIDYE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ufak bir detay hoşuma gitmese de bence doğru bir noktadasınız. Çünkü son nokta işareti yakaladım ve benzerlik ya da fotoğraf aldatması gibi durmuyor.

    Buranın üst göremediğimiz kısmı nasıl ?

    Kayalık ne kadar devam ediyor ya da kısa bir mesafe sonra toprak mı?
    kapı diye şüphelendiğimiz yerin karşıdan çekimi
    1.jpeg
    2.jpeg
    kapının sağ tarafı
    kapı sag.jpeg
    kapının sol tarafı traşlanmış gibi
    kapı sol.jpeg
    biraz daha solu
    kapı soll.jpeg
    ustten görünümü kapı diye şphelendiğimiz yer arkadaşın baktıgı yönde aşşagıda
    kapı solll.jpg
    kapı sollll.jpg
    kapının hemen sol ustu
    kapı sol ust.jpeg
    kapı sol ustt.jpeg
    sol ustun daha yakını
    kapı sol usttt.jpeg
    Biz biraz hırpaladık tabiki yataydan uc attık kapı diye şüphelendiğimiz yerden, orjinal resimleri konunun başında mevcut
    1.jpg

  6. #16
    Status
    Çevrimdışı
    Hadid 57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19 Aralık 2013
    Mesajlar
    1,542
    Beğenmiş
    13
    Beğenilmiş
    10

    Cevap: Böyle bir şey bulduk

    kralniyo (10.Mayıs.2019) Bunu beğendi.

  7. #17
    Status
    Çevrimdışı
    kralniyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Ekim 2012
    Mesajlar
    110
    Beğenmiş
    13
    Beğenilmiş
    3

    Cevap: Böyle bir şey bulduk

    sayın ustalar ve arkadaşlar kapı diye şüphelendiğimiz yerin onunu kayaya sıfır yaklaşık 1mtre kazdık karşımıza bu çıktı...
    1x.jpg
    2x.jpg
    3x.jpg
    alt kısmı yakından çekimi
    4x.jpg
    5x.jpg
    buda ilk hali
    1.jpg

  8. #18
    Status
    Çevrimiçi
    aslan81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Nisan 2009
    Nereden
    trakya
    Mesajlar
    1,764
    Beğenmiş
    208
    Beğenilmiş
    151

    Cevap: Böyle bir şey bulduk

    alttan giriş yok ,üst taraf hala horasan diyormusunuz fikriniz değiştimi,orada giriş olması için bazı emareler olmalıydı mıcırlar kırık taşlar ve belirgin işaret varmı -horasanı unufak yapıp bardak suya koyarsan kireçinden su rakı gibi olur ve yumurta kokar bozuk gibi test yaptınızmı ?,ben sola uzanan kalasın ucunu takibedin oradaki kayalıkları kontrol edin işaret vb arayın diyorum yoksa kısmetimizi başka yerde arayalım kly gelsin
    kralniyo (12.Mayıs.2019) Bunu beğendi.

  9. #19
    Status
    Çevrimiçi
    aslan81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Nisan 2009
    Nereden
    trakya
    Mesajlar
    1,764
    Beğenmiş
    208
    Beğenilmiş
    151

    Cevap: Böyle bir şey bulduk

    ağacıda içine alacak şekilde 5-10 adım geriden kazdıüımızın solu dediğiniz yeride (linki attım)görecek şekilde fotolayın dediğim geri planda çökme zeminde taş bn neler var varmı
    https://defineyolu.com/attachment.ph...6&d=1557427209

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •